And they call it puppy love...

Som ni vet tar jag mina vovvevänner på största allvar. Ett krav är att åtminstone någon ska vara trevlig; antingen hund eller människa. Kommer hundarna överens kan man ju stå där och få tiden att gå genom att beundra vovvarna in action och ibland säga något i stil med "... kul att de kommer så bra överens". Är hunden en pina men ägaren trevlig blir det lite annorlunda. "Texas, försök att inte bli uppäten. Mommy is talking here!"
Men så ibland kommer guldkornen: two-in-one! Idag har vi umgåtts med guldkornen Katarina och Pompom som vi träffade igår.
Texas kom till och med på inkallning. F-L-E-R-A gånger. Ta bara en sån sak. Helt klart positivt inflytande.
Först fick så de små monstrena springa av sig. Jag älskar, som sagt, att se hur energin bara rinner av Texas. Inte för att den någonsin gör det, men det skadar aldrig att drömma.
Sen gick vi hem till oss och då hettade det till.

Som vi alla vet hade Texas en mycket tidig sexuell debut. Tyvärr har han främst fått utöva sina färdigheter på stackars Spiltus ännu, men idag blev det annat. Det gick vilt till, helt enkelt. Spiltus fick dock vara på ett hörn så han sörjer inte.


Det börjar bra. Texas har fortfarande vett att posa. Det där håriga i bakgrunden är Pompom :P


Mosad chihuahua?


Texas tar en tugga.


Provridning.


Hångel... fast med tänder?


Texas fuskade och körde råstyrka. Pomsen hade ingen chans!


Hade jag bara sett denna bild skulle jag aldrig vilja träffa min hund!


Får man hoppa på?






Soft avslut.

Rough day, I'm telling ya!
Inte konstigt att Texas ligger som en blöt fläck i sängen.

Mission accomplished!

Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

ojoj där gick det vilt till haha!

2009-12-10 @ 00:34:59
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Nina Josefin

Du kan nog köpa den i vilken bokaffär som helst. själv köpte jag min på akademibokhandeln i Göteborg, men det är nog inget måste :)

Några planer inför julen?

Kram

2009-12-10 @ 03:37:20
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken lycka! Jag skulle också bli rädd om jag såg den bilden när han visar tänderna :)

2009-12-10 @ 07:57:22
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Anna & Kompis

Ha ha ha ha - underbart roliga bilder! :D



Är det valrossar du har fotat i bild 5? :D Roligt med Texas som dominerar Spiltus och Pompom som dominerar Texas. Betyder det att Pompom dominerar både Spiltus och Texas? ;) Du Texas, om du inte kan vinna på annat sätt, så är det bara att krossa motståndaren. :)



Det ser ut som en lyckad playdate!

2009-12-10 @ 15:05:48
URL: http://kompismedflock.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh,åh,åh LEKKOMPIS is the shiiiiiit!

2009-12-10 @ 20:13:18
URL: http://elinoenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback