Nymodighet

Jag har inte bara världens bästa hund och Sambo, jag har även världens bästa föräldrar! Galet lyxigt, jag vet. I julklapp fick jag och Sambon, bland mycket annat, denna vackra manick. Thank you parents!



Välkommen till framtiden, liksom! Här han man stått och knådat degar med sina bara händer som värsta Kulla-Gulla och så plötsligt kommer något som gör det åt en! Hallelujah!
Den invigdes förstås igår och vips så hade vi bakat två bröd. In no time! Jag bara stod och slängde i skiten (ingredienserna) och så plötsligt var degen klar. Dagens teknik alltså...

Kommentarer
Postat av: Elin

Funktionell, och läcker dessutom! ;d

2009-12-30 @ 14:25:07
URL: http://elinoenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback