REA

Tog ett par timmar på rean idag. Helt klart ovärt. Allt jag spanat in var det såklart fortfarande fullt pris på och dessutom var min storlek slut överallt. Inte ens strumpbyxor kunde jag hitta. När jag var ung tycker jag mig minnas att det var roligt med rea. Det var tider det...

Förövrigt har Texas nästan flyttat hemifrån så mycket som han är ensam hemma nuförtiden.

Ensamhetsträning - CHECK!

Dessutom väger han nästan fyra kilo nu, lilla klumpen.

Stor hund - CHECK!

Tänderna börjar falla ut också så snart är vi kvitt huggtänderna.

Kroppsdelar utan sår - CHECK!

Jag minns knappt sist vi fann en kisspöl inomhus (förutom den ingrodda jag hittade för några minuter sen, men den räknas ju inte). Det känns som ett helt annat
liv.
Rumsren hund - nästan CHECK!

Texas höll sig till mig och Sambon idag när vi var ute och lekte, TROTS att en rottweiler gick förbi och såg superspännande ut.
Superlydig hund - CHECK


Tja, what can I say? Livet leker. Vi har bara några små detaljer kvar innan hundägandet är en dans på rosor.


Några huggtänder sitter fortfarande kvar och de används alltmer flitigt.

Sår på alla kroppsdelar, ärr på läppen samt en snygg reva över kinden - CHECK!

Texas är väldigt noggrann med att skrämma alla osynliga spöken på flykten.

Jobbigt skällig småhund - CHECK!

Kommentarer
Postat av: Molly

Alltid roligt med framsteg! Man får fokusera på det positiva. Då blir det som roligast!

2009-12-28 @ 08:08:14
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka framsteg! Och stor börjar han på att bli också. 4 kilo. Han är snart uppe i Rexies vikt :) Och härligt att han har börjat tappat tänderna också så de dära sylvassa huggtänderna kan försvinna nån gång.

2009-12-28 @ 10:11:43
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback