Lyckad lördag!

Dagen har bjudit på många lyckade ögonblick.

1. Texas sov till kl 9 (!!!) med endast en kissrunda under natten. Utvilad matte = success!
2. Texas var seg under fömiddagen och låg hellre och gosade än rusade runt och tuggade på saker.
(Nackdel: Jag var övertygad om att han var döende och kunde alls inte njuta av lugnet. När han väl var sitt vanliga själv igen ångrade jag mig...)
3. Jag och plutten gick till en inhängnad gräsplätt i närheten där han kunde få springa fritt och utforska världen.
4. På denna fantastiska gräsplätt skötte sig min Texas alldeles fantastiskt exemplariskt. Vi "tränade" lite inkallning och det fungerade över förväntan. Det var så härligt att se honom njuta!
5. När vi befann oss på denna fantastiska gräsplätt kom min mamma och syster förbi. Texas var som ett enda charmknippe och fortsatte med sitt exemplariska uppförande. Stolt matte!
6. Flera hundar gick förbi och var väldigt nyfikna på min vilda bebis, men Texas hade bara koll på mig och verkade inte berörd av sin fanclub. Idol, nästa?
7. Vi har shoppat!

Mamma skötte fotograferingen så förhoppningsvis kommer härliga valpbilder i gräs framöver.


Valp i gräs från en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback