Min toffel är din toffel

Idag kom mammsen förbi en sväng. Jag är ganska så säker på att det bara var för min skull, helt oberoende av att jag har jordens sötaste lilla hårboll här hemma.

Mamma har precis varit i London och kom hem med en fin present. Mina frusna tår söker alltid nya sätt att värma sig på så detta var mer än välkommet!


De är rosa och allting. Paris Hilton, watch out!


I vår familj delar vi allt!


Får matte en toffel så får vovven ett snöre.


Det är ju inte mer än rätt, egentligen.

Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

Ja det är alltid roligt när blandningar blir så lyckade :D!

Jag spanar ju efter en lite mini till våren och jag funderar på att ta ännu en blandras, dom är ju för underbara! Sedan slipper man ju oftast rasrelaterade sjukdomar :)!



Haha jaa, den ser ju rätt varm ut, iallafall på sidorna ^^,.

2009-10-08 @ 10:36:27
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback