Jag lovar

Nyårslöften har aldrig varit min tekopp. Däremot tycker jag alltid att det är lite roligt när man kan påminna sig själv om vart fokus bör ligga framöver. Nu har jag ju ytterligare ett litet liv att ta ansvar för och jag hoppas att året som kommer fortsätter att bjuda på positiva överraskningar tillsammans med honom.


Mina (hund-)förhoppningar inför 2010 är:

  • Bli frisk(are) och bättre kunna hänga med i Texas tempo
  • Kunna balansera studier med hund på ett sätt som är fördelaktigt för oss båda
  • Att gå på hundkurs
  • Lära mig mer om hundar och hundträning
  • Träffa fler hundkompisar
  • Vinna minst tio tävlingar i valfri hundgren
  • Kunna slappna av lite mer i mitt hundägande
  • Köpa fler hundar
  • Bli proffs på kloklippning
  • Att Texas ska sova mer
Några av punkterna kan eventuellt tas med en nypa salt.



Finn en hund...


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var inte lågt uppsätta mål, vinna tio hundtävlingar på ett år :P Men några av dem ska du allt klara :) Jag håller tummarna för de två första punkterna och den sista punkten, fast de hänger ju samman på nåt sätt.

2010-01-02 @ 10:01:31
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback