På böljan den blå

Hur underbar är denna värme? Jag och Texas steker allt vad vi kan. Här är åter lite ont om inlägg då böljan inte bjuder på många tillfällen till internetuppkoppling. Just nu ligger vi i Trosa. Söt liten hamn med lite Junibacken-känsla. Imorgon är planerad hemresa då jag, Sambon och Texas återvänder till Uppsala. Därefter blir det uppdatering och bildregn. Texas gör sig så bra på bild i sin flytväst.

Nu är det dags för oss att göra stan osäker. Texas har kanske pyttelite överskottsenergi som måste kanaliseras på bästa möjliga vis. Hoppas att ni alla har det skönt så hörs vi snart igen! Jag svarar ikapp på alla eventuella kommentarer när jag är tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad härligt att vara ute och segla, perfekt väder har ni ju haft :-)

2010-07-14 @ 21:56:33
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Patricia & Elwiz

Vad härligt att åka båt! :D

2010-07-16 @ 15:52:07
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback