Nu kör vi!

Texas ligger utslagen efter gårdagens äventyr (I love you Pompom!) och jag planerar framtida framgångar. Dels ska Texas blir jordens sökhund. En sån som hittar allt, ni vet. Viktiga människor och poliser kommer att ringa och bönfalla Texas om att hjälpa dem hitta knark/försvunna människor/diamanter/kantareller etc. Jag längtar!

Ännu ett mål är att köra lite hard-core klickerträning. Förmodligen blir det bakåtvolter till jul ändå. Jag är jättenöjd!


Mina hemliga vapen: klicker och blodpudding. Nothing can stop us now!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hahaha..pompom älskar er med ;)

Jag va tvungen att sno 2 av påsättarbilderna till min blogg..sjukt bra fångat..haha.

Kram på dig

2009-12-10 @ 14:29:53
URL: http://readmypinklips.blogspot.com
Postat av: Anna & Kompis

Åh vad roligt! Det där kommer Texas gilla! Alla vovvar tycker om att jobba med sin nos. Ser fram emot en uppdatering av hans progress. Kompis hälsar att hon gärna visar hur man gör, bara hon får allt godis... Fräckt... ;)

2009-12-10 @ 14:59:37
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback