Morgonstund...

Texas tar en liten powernap för att orka röja runt ännu mer, så jag passar på att pyssla lite med annat.

Idag har vi haft vår puppy i en hel vecka. Galet!
Tiden går fort när man har roligt.

Folk säger att man verkligen ska njuta av valptiden - och det gör jag!
Men det är inte utan att jag längtar efter att kunna sova en hel natt...

I övrigt tycker jag ändå att rumsrenheten går framåt. I natt var det endast ett nattligt toalettbesök. Hurra Texas!
Sen att han tycker att dagen ska börja vid sjusnåret är en annan femma. Jag har ändå haft lyckan att födas med hyffsade morgongener, vilket är mer än vad man kan säga om min Sambo. Han påminner mer om ett vandrande lik på morgonen. Vilket förstås inte bekommer Texas det minsta.

Men det finns ju faktiskt betydligt värre sätt att vakna på än av valpslick i ansiktet!

Kanske världens mest oskyldiga vovve?

Kommentarer
Postat av: Trican

Åhh vilken liten sötnos du har:) vad är det för ras? Fodret doggy har jag hört både positiva saker om och negativa, men som jag skrev till en annan att min styvpappa som har hållt på med utställning innnan och har haft rasen Lhasa Apso tyckte att det fodret var bra och det gav fin päls. Så vi får se. Jag tänker iallafall köra på RC nu när hon är valp så kanske det blir ett byte när hon är äldre, kanske kanske inte;).



Får man fråga vad du är/har varit för sjuk.

Kram

2009-10-07 @ 13:36:30
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback