Ett nytt år

God fortsättning eller gott nytt år eller hur man nu brukar säga. Hur mår ni? Givetvis mår jag, som förra inlägget antyder, inte särskilt hundra.

SKOJA!

Medan de allra flesta som ligger och ångrar gårdagen har druckit får lilla jag ligga och ångra att jag ändå åt den där lilla köttbiten. Vanlig mat gör med min mage vad alkohol gör med andras. Klart värt att alltid bli "bakis" utan att ha druckit, liksom. THANK YOU, kroppen.

Dagen har spenderats med söt släkt och jag har äntligen återfått min älskade pälskling efter nästan ett dygn isär. Jag sög ivrigt på vartenda berömmande ord mamma hade att säga om min lilla plutt. Han har varit duktig och han är cool när det gäller smällandet. Visst blev jag avis till tusen när jag ringde idag bara för att höra att gänget var ute på långpromenad vid vattnet, men jag tröstade mig med att jag är så osjälvisk som lät honom slippa storstadshetsen (här i metropolen Uppsala).

Ja, the things I do for my dog...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt att Texas betett sig så bra och inte brytt sig om smällarna. Det gjorde inte Rexie heller. Han kunde till och med följa med ut när vi gick ut och kollade på smällarna en stund och han brydde sig verkligen inte alls. Smällare är tydligen inte alls farligt men skateboarder är livsfarliga, ibland undrar jag hur han tänker egentligen...

2010-01-01 @ 21:04:05
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad skönt att Texas betett sig så bra och inte brytt sig om smällarna. Det gjorde inte Rexie heller. Han kunde till och med följa med ut när vi gick ut och kollade på smällarna en stund och han brydde sig verkligen inte alls. Smällare är tydligen inte alls farligt men skateboarder är livsfarliga, ibland undrar jag hur han tänker egentligen...

2010-01-01 @ 21:04:52
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Molly

Roligt att han skötte sig! Kanske ett litet tack....

2010-01-03 @ 19:56:26
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback