Göda liten gris

Sen Texas blev frisk från sin lilla magsjuka har jag gjort mitt bästa för att göda upp honom. Han tenderar ju att "springa bort" all mat och sen se lika benig ut igen. Ingen risk för övervikt, här inte. Kanske satsar han på en karriär på catwalken, men jag uppmuntran endast sunda värderingar hos mina små och ser helst att han blir en rejäl polishund.
Nu tycker jag också att mina ansträngningar börjat ge lite resultat. Lilla bebismagen putar sådär fint igen och revbenen är inte framme som förr. Hurra!

Detta ska alltså firas. I'm thinking lite shopping!
Hööks har nämligen 15% på hela hundsortimentet med slut idag, så det gäller att passa på. Bebismagen är numer ganska svår att klämma in i vintertäcket och Texas tycks lagom road varje gång det är dags. Alltså blir det en storlek större denna gång.


En sån här liten tuffing hade jag tänkt mig. 179:- och så rabatt på det. Nästan gratis, faktiskt.
Det är ju så billigt att man lika gärna kan passa på att köpa lite andra saker också.

Typ detta för 99:- minus rabatt. Som hittat!


Eller kanske ett fodrat reflextäcke för 169:- minus rabatt?

Eller kanske en agilitytunnel att ha i vardagsrummet? För 399:- minus rabatt blir den din. Klart värt!



Som extra säkerhet åker jag till Hööks med Sambon, vilket innebär att jag max får med mig ett täcke hem. Om ens det. Skulle jag så mycket som titta på ett grisöra ger han mig onda blickar!

Kommentarer
Postat av: jannica

haha ja han gav mej onda ögat, så jag skämdes lite grann ;)



haha, ja om jag skulle vara lika duktig på att skriva humoristiskt och ha gåvan att formulera mig bra, som du är så himla duktig på, så skulle jag skriva om alla grejer som speciellt Zhalle hittat på i sina dar...

Han har både skämt ut mej och och fått mej att vilja slita av mej håret och eftersom han var min första egna hund, förutom familjehundarna, så har han nog uttnyttjat det många gånger när han var valp... :)



2009-12-17 @ 20:55:46
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback