Min stora pojke

Jag tycker inte riktigt att Texas har växt så mycket, men rent logiskt (och viktmässigt) vet jag ju att han gjort det. Det märkt nu särskilt på hans täcke som stack ut en bra bit över rumpan när jag köpte det. Nu känns det lite i minsta laget och remmen runt magen är inte helt problemfri att knäppa.

Som den ekonomiskt förnuftiga person jag är, framför allt när det gäller min hund, tänker jag att det enda rätta är att vänta med de dyra(re) täckena tills hans är helt färdigväxt. Jag tycker själv att jag lät väldigt övertygande när jag förklarade för Sambon att vi borde investera i ett Hurtta Pro-täcke när Texas blir stor och stark. Det verkar ju så bra och sitter så snyggt. Titta bara på hur fin Azi är i sitt! Och så kan vi nöja oss med billigare varianter fram till dess.

Han lät inte övertygad...

Snygga Hurtta Pro som finns hos Spoiled Dog för 479:-

Kommentarer
Postat av: Anna & Kompis

Det är klart att Texas ska ha ett Hurrta Pro-täcke!! Inget snack om saken. :) Jag skulle ha köpt det till Kompis om hon inte såg ut som man tänkte slå henne när man försöker sätta på reflexväst eller sele... :(



Kläder som han har växt ut kan ni ju sälja på Blocket/via bloggen och på så sätt finansiera nästa inköp. :)

2009-12-16 @ 10:00:11
URL: http://kompismedflock.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sånt där skulle Tigger behöva men han är väldigt kräsen vad gäller kläder.

2009-12-16 @ 22:42:11
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Hihi :) Du skriver så snabbt massa inläggar så jag ej hänger med grr :)



Men skäller han på dörren när grannarna är i trapphuset? Träna det med klickern?



Så Textas har ej träffat Amstaff? Grr, de måste han göra snart :)

2009-12-17 @ 13:08:16
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback