Äventyr

Idag skulle jag på undersökningar i Enköping och världens snällaste mamma erbjöd skjuts. Världens snällaste syster lockades till barnvaktning trots gårdagens missöden i färskt minne. Jag sa ju att det lönar sig med puppy eyes!

Då har jag alltså fått sagt vilken snäll familj jag har men det var inte alls det som var syftet med inlägget.
Det jag egentligen vill berätta är att:


Vi har åkt buss för första gången idag!

Hur spännande?!
Visst har plutten sina brister, men harighet kan man inte anklaga honom för. Det var så sjukt spännande, tycker jag! Först körde han sin lilla Chihuahua-shake och tyckte att situationen var allmänt störande. I kanske två minuter. Sen bökade han ner sig i mitt duntäcke, jag menar jacka, och sussade resten av vägen. HUR TUFF?!

Han är så duktig, min lilla baby.
Mommy lööves you!


Texas är tuff även hemma. Särskilt när leksakerna är busiga och behöver läxas upp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, fast leksakerna behöver läxas upp senare i livet också :)



Vad fint han skötte sig på bussen. Rexie tycker att bussen är lite smått otäck, den låter ju. Men nuförrtiden går det fint.

2009-10-30 @ 07:23:22
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Anna & Kompis

Men hur söt får man vara?! :) Vad duktig han var på bussen - grattis!

2009-10-30 @ 11:17:24
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback