Wake up feeling fresh

God morgon!

Idag lät Texas mig sova ända till 8.20 på morgonen. Vadan detta? Börjar han bli rumsren? Tanken känns för ljuvlig för att ens våga tänkas.
Han väckte mig genom att tvätta mitt hår. Fråga mig inte varför, men den lilla knäppisen tycks ha fattat tycke för mina små tussar till hårsvall. Att sova på mattes huvud med håret i munnen är mysigt, tycker Texas. Ibland kan man även försöka släpa runt på matte genom att ta ett stadigt tag i håret. Ganska praktiskt.
Imorse var det dock dags för en uppfräschning, tyckte han, och tog snällt på sig uppgiften.
Det bästa är ju att det är gratis också. Allt gratis är gott, som jag brukar säga.

Vilken kille!

http://buttercuppunch.files.wordpress.com/2009/04/shiny-hair.jpg
Endast en hundtvätt senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback