Alive

Tänkte bara titta förbi en snabbis för att upplysa er alla om att jag och min hund ännu ej tagit livet av varandra. Vad vore väl en relation som inte överlever döden av ett par (älskade) skor? Nej, så småsint tänkte jag då rakt inte vara.

Annars då...

Liksom de flesta vettiga hundägare tillskriver jag gärna min kära fyrbening mänskliga egenskaper. Nu när jag varit frånvarande i mycket större utsträckning än tidigare är jag förstås övertygad om att Texas är både arg, ledsen och besviken. Sånt ser man som hundmamma, förstår ni. Och vilken mamma gör inte allt som står i hennes makt för att råda bot på dessa negativa känslor?

Självklart blev jag tvungen att aktivera min lilla gubbe som kompensation för ensamma timmar. Nu de senaste dagarna har vi klickat in "dansa", vilket för oss innebär att Texas står/studsar på bakbenen och viftar lite tjusigt med framtassarna. Mycket lyckat. Så pass lyckat att han numer dansar hela tiden. Bäst att göra det så ofta som möjligt för att inte missa en chans till belöning. Helt rätt tänkt, älskling!

Tyvärr har jag redan använt en dansarbild i ett tidigare inlägg, men det har ni väl förträngt?
Dåså!
Här kommer alltså en sprillans ny bild på Texas i sitt esse:


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe :) Sambon har lärt Rexie nåt liknande. Själv gillar jag när han ger mig high-five.

2010-01-27 @ 22:43:43
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad skönt att du har förlåtit honom för skorna :-) Kul att lära dom lite konster. Snyggt han dansar :-)

2010-01-28 @ 14:38:38
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Molly

Duktiga Texas!

2010-01-31 @ 15:12:51
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback