Jag har jordens hicka

Snart blir jag väl magsjuk också. Allt inför dagens skolstart! Nu sitter jag och irriterar Texas genom och studsa och hicka mitt i vårt gosande. Hur jobbigt som helst, tycker han.

Texas tumör håller förövrigt på att krympa ihop och dö, till vår stora glädje. Jag har varit riktigt orolig där, men nu känns det bra igen.

För att ge detta lite osammanhängande blogginlägg ett perfekt avslut bjuder jag på en bild av Texas och Dadden efter vår utflykt i lördags.

Två av mina favoritgubbar. Så sött så jag nästan dör:


Kommentarer
Postat av: cecilia

skolstart? pluggar du? Nu blev jag lite nyfiken...

2010-01-14 @ 14:19:27
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: Mom

Två av mina favoritgubbar också.

(Hoppas detta inlägg ser riktigt ut):-)

2010-01-14 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback