Alla barnen ställde om till vintertid utom Sara...

... men det är ju positivt, då har man en hel extra timme på sig att fylla. Jag har lovat Texas och mig själv en tur till brukshundklubben idag men än så länge spöregnar det. Vi avvaktar.

Jag har alltså planer på att utöka familjen med en liten (tur att Sambon aldrig läser här) men detta ställer förstås vissa krav på mig och Texas. Oroa er inte, Texas måste vara åtminstone 2-3 år och snäppet mer stabil innan en valp flyttar in här. Det skadar dock inte att börja planera i tid (och längta!!).

Det finns fortfarande mycket att önska från min och Texas relation. Det är ju min första hund så allt har inte gjorts på "rätt sätt" från början. Det är mycket att justera och åtgärda. Eller, mycket och mycket. Nu överdriver jag. I vilket fall tänkte jag att jag skulle göra en lista över de saker jag är missnöjd med och de saker jag tycker att vi bör bemästra innan ett nytt litet liv kommer och ska uppfostras. Det är ju faktiskt tanken att Texas ska hjälpa och inte stjälpa den lilles utveckling.


Bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback