Strålande juldag

Juldagen inleddes med besked om farfars bortgång. Därför blev första anhalt sjukhuset där de gjort honom fin så att vi kunde ta farväl. Det blev tårfyllt men skönt. Ett väldigt fint avslut.

Efter ceremonin åkte vi till pappas jobb Sigtuna Stiftelsen för det årliga julbordet med släkten. Tydligen har vi gjort detta varje år, trots att jag så muntert konstaterade att det skulle bli spännande att prova deras julbord för första gången. Det lönar sig minsann att bjuda mig på festligheter för jag blir lika glatt överraskad varje gång. Det är bra skönt att vara lättroad.

Texas lämnades hos Sambons föräldrar och jag är stolt över att kunna meddela att han skötte sig exemplariskt.

Dagen till ära var jag klädd i Sambons gåvor och för att riktigt demonstrera vilket mirakel till karl jag har så bjuder jag på en bild:



OBS! Min Sambo är inte till salu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback