Vackraste Texas

Trots att han biter mig i läppen, skäller på spöken och äter upp vårt hem är han den finaste hund jag kan tänka mig. I Sverige firar vi ju inte Thanksgiving, men jag tycker att all form av tacksamhet bör uppmuntras under årets alla dagar. I juletid brukar det finnas extra mycket att vara tacksam för. Med den tanken i bakhuvudet väljer jag att skriva mitt inlägg i tacksamhetens tecken. Jag är så himla glad att jag har min lilla hund här i mitt vackra, nästan uppätna, hem.

Jag tänkte att jag skulle göra en lista på det som är allra bäst med Texas.
Kan inte ni göra det, ni också?

Det vore så kul att se vad alla uppskattar mest med just sin hund.

  • Han sover på mitt huvud eller tätt intill.
  • Han somnar i bilen/bussen/tåget och verkar mest tycka att det är mysigt när det skumpar lite.
  • Han är oftast tuff på nya platser och i nya situationer. Uppspelt och nyfiken, ja, men inte rädd.
  • Han älskar alla människor och pussar helst på alla han ser.
  • Tycker någon att han är söt blir han alldeles till sig och vill helst flyga upp i famnen på den personen.
  • Han orkar allt och har definitivt mycket motor, trots smidig förpackning.
  • Han är det perfekta promenadsällskapet och den idealiska lekkamraten.
  • När han blir trött vill han helst krypa ihop i famnen.
  • Han är löjligt lättlärd och verkar älska att lära sig nya saker.
  • Han är den vackraste hund som finns!

Vad är det bästa med era hundar?

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Ska skriva i min blogg.

2009-12-21 @ 17:45:44
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Molly

Jag är på! Skriver i min blogg :D

2009-12-22 @ 09:26:35
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Molly

Jag är på! Skriver i min blogg :D

2009-12-22 @ 09:26:35
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback