Hundliv

Tack alla söta för gratulationer till provresultaten. Antagningsbesked får jag inte förrän i början på december så det gäller att hålla sig sysselsatt för att inte bli galen av nervositet.

TUR då att jag har Texas. Att hålla matte sysselsatt tycks vara hans mission in life.

Denna härliga dag har ännu inte varit alltför innehållsrik. Sambon har varit ledig både igår och idag vilket gjort att jag haft andra att umgås med än hund och dator. Texas har fortfarande inte förstått att klockans ställts om så han väcker mig snällt vid strax före sju varje morgon. Sambon blev självklart glatt överraskad av att inte alls få sovmorgon på sina lediga dagar.
Tur då för honom att jag glatt studsar (?) ur sängen och plockar ut min lilla snuttehund så att han får kissa på gräset. Tur också att jag sedan avleder/distraherar Texas från att klättra upp på Sambon och pussa honom en miljard gånger i ansiktet.
Tur att jag får honom att gnaga på ett ben istället för valfri oönskad plats.
TUR att jag tycker att sömn är så SJUKT ÖVERSKATTAT!


ZZzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback