Utmanande

Jag har blivit utmanad av söta Jannica.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor. Men den absolut största förändringen var att skaffa Texas.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tja, det var väl att fortsätta träna som en idiot och det gjorde jag ju fram till att jag blev sjuk.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp japp :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Min lilla farfar

5. Vilka länder besökte du?
Estland, Lettland och Tunisien. Udda kombination egentligen.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
God hälsa, please!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Den 30 september hämtade vi hem vår lilla ögonsten. Klart värt att minnas!

8. Vad var din största framgång 2009?
Att behålla optimismen genom smärta och sjukdom, samt att skriva 1,7 på högskoleprovet och nästan komma in på psykologprogrammet.

9. Största misstaget?
Att jobba i Stockholm och pendla.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jotack.

11. Bästa köpet?
En klänning.
Haha, SKOJA!
Min vovve såklart.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Medicin och Texas. Killer combination, förövrigt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familj och sambo som varit helt otroliga under hela året. Jag är världens mest lyckligt lottade!
Sen att jag äntligen vågade leva som jag lär och köpte en hund som jag var övertygad om skulle hjälpa mig framåt.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Typ inga, skulle jag tro.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, men jag hade lättare att glädjas åt små saker.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mig själv. Visat omgivningen uppskattning. Det kan man aldrig göra tillräckligt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Legat på sjukhus.

18. Hur tillbringade du julen?
Morgonen med mina favvopojkar här i lägenheten. Dagen med familj och Texas, för att sedan åka hem till Sambons familj på kvällen.

19. Blev du kär i år?
Jag är kär jämt, men jag blir nog lite mer kär för varje år.

20. Favoritprogram på TV?
Måste nog vara The Dog Whisperer

21. Bästa boken du läste i år?
Jag har nog aldrig läst så mycket i hela mitt liv så jag minns faktiskt inte.

22. Största musikaliska upptäckten?
Texas ylande.

23. Var är frågan?
Ingen aning ;)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En spillans symaskin!

25. Något du önskade dig men inte fick?
En mops eller whippet :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Låg i feber och smärtor medan familj och vänner satt och åt god mat.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag fått vara frisk.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Haha! Tights.

29. Vad fick dig att må bra?
Min älskling, min hund och min familj. Och solen!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
I don't do kändisar.

31. Vem saknade du?
Alla vänner i USA. Hade hoppats kunna åka tillbaka i somras.

32. Den bästa nya människan du träffade?
Min läkare? Haha.

Skoj lista. Kul att bli lite påmind om de ljusa stunderna av året som gått. Jag tycker mig ha sett denna lista i de flesta bloggar så jag utmanar er som ännu inte gjort den!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, ja den blev lite tuff! :)

Ibland så kommer det guldkornsbilder ;P

2010-01-15 @ 15:53:17
URL: http://elinoenso.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, imorgon... PIRRIPIRR!

2010-01-15 @ 16:50:05
URL: http://elinoenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback